Fredagsfokus: Platsvarumärke och marknadsföring!

Fredagsfokus

Nu är det dags för Handelskammaren Mittsverige och House Be´s sista Fredagsfokus för i år. Den gång i månaden då vi bjuder in till frukost, nätverkande och inspiration från intressanta föreläsare. Välkommen!

Dagens tema: Platsvarumärke och marknadsföring

Ett platsvarumärke  påverkar alla som bor och verkar där på många sätt. Att alla platser har ett varumärke går inte att komma ifrån, oavsett om det är något som är under aktivt arbete eller inte.

Varumärket Höga Kusten har vuxit sig starkare och starkare  de senaste åren, men vad ligger bakom deras starka platsvarumärke? Hårt arbete är en av framgångsfaktorerna!

Den 9 december får vi lyssna till ett gediget arbete från Höga Kusten Destinationsutveckling tillsammans med Devocy som tagit fram och genomfört marknadsföringen med ett fantastiskt utfall!

Gästtalare:

Mia Karlsson, vd Höga Kusten Destinationsutveckling 

Peder Sundström, vd/design- och varumärkesstrateg Devocy 

Datum: 9 december

Tid: 08.30 - 10.00

Delta på House Be Härnösand, eller digitalt via Zoom!

Kostnadsfritt deltagande

Anmäl dig här!
[ssba-buttons]