Skip to main content
NyheterStartsida

Vi söker en Projektledare med affärsutveckling

Kontakt:

Vid frågor kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Oliver Dogo, Vd, Handelskammaren Mittsverige.

Telefon: 070 – 318 69 11

Mejl: oliver.dogo@midchamber.se

Ansök här!

Handelskammaren Mittsverige söker projektledare med affärsutveckling

Vill du ha ett varierande arbete där du varje dag får möjligheten att utvecklas, vara kreativ och handlingskraftig? Samtidigt som du får arbeta i framkant med nya trender och möjliggöra att företag kan stärka sin konkurrenskraft?  Då tror vi att det kan vara just dig vi söker till rollen Projektledare med affärsutveckling, för Handelskammaren Mittsverige.

Din roll hos oss

Din roll kommer att bli en viktig del i Handelskammaren Mittsveriges verksamhet, med ett helhetsansvar över de tjänster som vi erbjuder i form av nätverk, utvecklingsprogram och event. Du projektleder och ansvarar över planering, utformning, genomförande och utvärdering, i nära samarbete med kollegor och samarbetspartners.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

  • Helhetsansvar för planering, utformning, genomförande och utvärdering av medlemserbjudanden.
  • Stötta regionchefer/VD i planering och genomförande av påverkansaktiviteter.
  • Löpande omvärldsbevakning, affärsutveckling samt genomförande av behovsanalyser.
  • Ansvarig för kontakt gällande konferens, logi och andra leverantörer.
  • Arbeta med försäljning av våra erbjudanden i samarbete med regionchefer och övriga kollegor
  • Nära samarbete med kommunikationsansvarig gällande kommunikation och marknadsföring av våra erbjudanden.
  • Budgetansvar

 

Vi ser gärna att du har

Du som söker har en relevant utbildning för tjänsten, minst två år på högskolenivå eller motsvarande, alternativt arbetslivserfarenhet som bedöms likvärdigt av arbetsgivaren. Du har förståelse för budgetarbete och är intresserad av att arbeta med försäljning. Du är kommunikativ, van att arbeta med externa kontakter samt är nyfiken och handlingskraftig. Vidare trivs du med ett högt tempo och har god förmåga att arbeta i parallellt pågående processer. Har du erfarenhet av att arbeta i projekt är det meriterande. Du är kreativ med förmåga att förstå intressen, behov och trender samt kan omvandla det till attraktivt innehåll och attraktiva erbjudanden. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Körkort B är ett krav. Tjänsten innebär resor inom Mittsverige.

 

Om Handelskammaren Mittsverige

Bli en del av Handelskammaren Mittsverige, en näringslivsorganisation i Västernorrland och Jämtland/Härjedalen. Du kommer ingå i ett sammansvetsat team som på uppdrag av våra medlemsföretag arbetar med frågor inom kompetensförsörjning, infrastruktur och internationell handel. Vi värdesätter en bred mångfald och samtliga medarbetares enskilda unika personligheter och erfarenheter, där vi ser att alla har en viktig roll i vårt uppdrag att skapa tillväxt i vårt näringsliv. Våra värdeord samarbete, utveckling och förtroende genomsyrar hur vi förhåller oss till varandra, våra uppdrag och samarbetspartners.

Din ansökan

I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchas din ansökan med tjänsten och du blir kontaktad via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffar du Handelskammaren för intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Välkommen med din ansökan!

Sök jobbet!